08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Суші-ресторан буде використовувати зразки ДНК клієнтів для створення унікальних страв

Японська студія концептуального дизайну Open Meals анонсувала концепцію ресторану, яка буде враховувати біологічні аналізи клієнта для створення персоніфікованих суші. Ресторан, який отримав назву Sushi Singularity, повинен відкритися у Токіо в 2020 році. Він буде використовувати біологічні дані клієнту для визначення того, які поживні речовини повинні бути включені в порцію суші.

Гіперсоналізація стане звичайним явищем у майбутньому вважають японці. «На підставі аналізу ДНК, сечі та калу у кожної людини буде індивідуальна ідентифікація здоров’я та потреб організму», – заявляє Open Meals.

Після бронювання, приблизно за два тижні до часу відвідування, ресторан відправить потенційному гостю набір для збору аналізів, щоб визначити його стан здоров’я.

Ресторан працює в партнерстві з двома компаніями зі сфери охорони здоров’я. Одна компанія буде досліджувати зразок сечі, а інша перевіряти кишкову флору та з’ясує, яка їжа поліпшить стан кишечника клієнта. Біоінформація людини буде завантажено в машину, яка буде створювати суші саме з тими поживними речовинами, яких у людині бракує.

Хоча компанія Open Meals ще не визначила точний метод створення суші, швидше за все буде використовуватися ряд промислових механізмів, в тому числі машина з ЧПУ, 3D-принтер та роботизовані руки для створення суші.

«До машини для виробництва харчових продуктів буде прикріплено 14 циліндрів з різними поживними речовинами, і коли на 3D-принтері буде надруковано блюдо з суші, деякі поживні речовини, необхідні клієнту, будуть додані автоматично», – коментує Open Meals.

Sushi Singularity makes a bespoke dinner based on your bodily fluids

ВСІ НОВИНИ