Японська студія концептуального дизайну Open Meals анонсувала концепцію ресторану, яка буде враховувати біологічні аналізи клієнта для створення персоніфікованих суші. Ресторан, який отримав назву Sushi Singularity, повинен відкритися у Токіо в 2020 році. Він буде використовувати біологічні дані клієнту для визначення того, які поживні речовини повинні бути включені в порцію суші.
Гіперсоналізація стане звичайним явищем у майбутньому вважають японці. «На підставі аналізу ДНК, сечі та калу у кожної людини буде індивідуальна ідентифікація здоров’я та потреб організму», – заявляє Open Meals.
Після бронювання, приблизно за два тижні до часу відвідування, ресторан відправить потенційному гостю набір для збору аналізів, щоб визначити його стан здоров’я.
Ресторан працює в партнерстві з двома компаніями зі сфери охорони здоров’я. Одна компанія буде досліджувати зразок сечі, а інша перевіряти кишкову флору та з’ясує, яка їжа поліпшить стан кишечника клієнта. Біоінформація людини буде завантажено в машину, яка буде створювати суші саме з тими поживними речовинами, яких у людині бракує.
Хоча компанія Open Meals ще не визначила точний метод створення суші, швидше за все буде використовуватися ряд промислових механізмів, в тому числі машина з ЧПУ, 3D-принтер та роботизовані руки для створення суші.
«До машини для виробництва харчових продуктів буде прикріплено 14 циліндрів з різними поживними речовинами, і коли на 3D-принтері буде надруковано блюдо з суші, деякі поживні речовини, необхідні клієнту, будуть додані автоматично», – коментує Open Meals.
Sushi Singularity makes a bespoke dinner based on your bodily fluids