08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Про темпи зростання органічного виробництва в Україні

Темпи зростання українського органічного виробництва в 5,4 рази вище, ніж в країнах Європи, та майже в 5 разів вище, ніж у світі. Про це розповіла керівник відділу технологій виробництва харчових продуктів Мінагропроду Валентина Заєць, пише https://latifundist.com, посилаючись на SuperAgronom.com.

За її словами, зараз Україна займає 20 місце в світі та 11 місце у Європі за площею сільськогосподарських угідь під органічним виробництвом. В Україні виробляється широкий спектр органічної продукції. Зокрема, під зерновими знаходиться 45,4% загальної площі органічних угідь.

Згідно з повідомленням, майже все вирощене експортується, адже рівень споживання на внутрішньому ринку невисокий – близько € 0,68 на людину, в порівнянні з € 10-11 євро у світі.

«Україна експортувала органічної продукції на € 99 млн у 2017 році. Постачання орієнтовано переважно на країни Європи – Нідерланди, Німеччину, Великобританію, Італію, Австрію, Польщу, Швейцарію, Бельгію, Чехію, Болгарію, Угорщину. Цінуються українські органічні продукти в Америці та країнах Азії. Постачання в ці країни складає € 4 млн із загального експорту», – зазначила Валентина Заєць.

Що таке органічне виробництво? Органічне сільське господарство – виробнича система, яка підтримує здоров’я ґрунтів, екосистем та людей. Органічне виробництво забороняє застосування:

– будь-якого неприродного або неконтрольованого впливу на геном сільськогосподарських рослин і тварин (в т.ч. птиці та комах);

– синтетичних речовин, в т.ч. агрохімікатів, пестицидів, антибіотиків, гормональних препаратів, стимуляторів росту (в т.ч. птиці і комах);

–  електричну або іншу стимуляцію для примусу, яка завдає тваринам біль, застосування транквілізаторів;

– іонізуючого випромінювання;

– гідропонних методів;

– використання штучно виведених поліплоїдних тварин та рослин;

– речовин та технологічних методів виробництва, результати застосування яких можуть ввести споживача в оману щодо природи (походження) товару;

– стимуляторів росту, гормонів або подібних речовин.

ВСІ НОВИНИ