14-16 вересня
2021, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
14-16 вересня
2021, КИЇВ, МВЦ

Lidskae Hard Lemonade — новий суббренд пива «Лiдскае»

ВАТ «Лідське пиво» представило нову категорію продуктів Hard Lemonade, запустивши їх під окремим суббрендом. Лінійка Lidskae Hard Lemonade представлена трьома смаками: лимон, вишня та манго.

У складі напою спеціальне світле пиво без гіркоти та явного солодового і хмільного смаку. Доповнюють продукт соки, які надають йому фруктового чи ягідного смаку.

«Lidskae Hard Lemonade — це новий суббренд пива «Лідскае» у трендовій категорії, — зазначає Ангеліна Яник, провідний бренд-менеджер ВАТ «Лідське пиво», що входить до складу міжнародного холдингу Olvi PLC. — Молодь все частіше віддає перевагу незвичайним та оригінальним продуктам. Тому при створенні лінійки Hard Lemonade ми ретельно підійшли до питань підбору смаків і розробки актуального дизайну. Протягом року готувалися до запуску, проводили як якісні, так і кількісні дослідження, щоб запропонувати ринку концептуально новий продукт. Впевнені, що такий мікс стане чудовим доповненням до зустрічей з друзями, пікніків на природі або до звичайного домашнього вечора».

Джерело: https://pivo.by/news/

ВСІ НОВИНИ