Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Холдинг МХП продовжує трансформацію в кулінарну компанію

Агрохолдинг МХП запустив дві нові лінійки професійної курятини Kurator, повідомляє Укрінформ з посиланням на пресслужбу холдингу. Це – су-від (готова до вживання) і FrozenPro (шокове заморожування).

Холдинг МХП продовжує розпочату минулого року трансформацію в кулінарну компанію. Один з векторів – поглиблення співпраці з ринком HoReCa. Він передбачає створення продуктів, які допомагають оптимізувати роботу професійної кухні та заощадити гроші. Нові продукти від Kurator вирішують ці завдання, акцентують у пресслужбі МХП.

Про технологію створення нових продуктів розповіла головний технолог МХП Анна Сузова.

«За час, який потрібен для повного заморожування свіжих продуктів у звичайній морозильній камері, між волокнами м’яса з’являються кристали льоду, які деформують структуру, що призводить до витікання соку з м’яса при розморожуванні. Під час швидкого заморожування такі кристали формуються по-іншому: їх набагато більше, і вони дрібніші, що призводить до зменшення ушкодження м’язових волокон. Таким чином, при розморожуванні продукції, яка пройшла процес швидкого заморожування, втрати м’ясного соку менші, ніж при розморожуванні продукту, який було заморожено звичайним методом. Тобто, м’ясо стає більш соковитим», – зазначила головний технолог МХП.

Якщо говорити про су-від, то технологічний процес передбачає пакування м’ясної сировини, попередньо обробленої спеціями та маринадом, у полімерний пакет під вакуумом. Після цього продукт доводять до готовності при контрольованій температурі за встановлений час (залежить від продукту). Завдяки обробці при достатньо низькій температурі відбувається руйнування клітин м’язових волокон, що забезпечує отримання соковитого продукту з ніжною текстурою. «Вакуумна упаковка зберігає всі смаки та аромати всередині продукту та сприяє кращому проникненню у продукт спецій і маринадів. Таким чином, ми гарантовано отримуємо продукт стабільно високої якості. Крім того, за умови герметичності упаковки, продукт можна тривалий час зберігати для подальшого використання», – зазначила Анна Сузова.

ВСІ НОВИНИ