13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко нового покоління

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії.

Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну технологію бродіння, оскільки прагне стати лідером серед виробників молока нового покоління.

Цей стартап став відомим завдяки молоку на основі гороху. Але Mighty розширив асортимент, і тепер виготовляє продукти на основі вівса, веганські білкові порошки та коктейлі.

Дослідження бренду показують, що на ринку представлено понад 70 різних видів рослинного молока — від соєвого до картопляного. Ця складність вибору, на думку засновників стартапу, може стати перешкодою для покупців, які вперше захотіли спробувати продукт.

Нова технологія виробництва Mighty, яка дозволяє імітувати текстуру та в’язкість молока, розроблена двома молодими братами – Томом і Ніком Воткінсами.

Джерело harch.tech

ВСІ НОВИНИ