Про це повідомляє пресслужба Посольства України в Китаї, пише Укрінформ.
«Під час форуму українські підприємці мали змогу представити свою продукцію, а очільники Клубу експортерів України та «Укрсадвинпрому» розповісти про галузь, напрямки і тенденції її розвитку. Представники китайських імпортних компаній, що взяли участь у заході, виявили жваву зацікавленість до продукції українського виробництва», – йдеться у повідомленні.
За підсумками Українсько-китайського онлайн бізнес-форуму було досягнуто домовленості про розвиток подальшого співробітництва між українськими та китайськими компаніями. З цією метою в китайській соціальній мережі «WeChat» створено дві так звані В2В групи, що сприятимуть інформаційній та економічній співпраці у виноробній і кондитерській сферах, а на китайське онлайн сховище Baidu завантажено презентації і каталоги української продукції.