Піонер харчових технологій з Південної Кореї, Armored Fresh, оголосив про комерційний запуск нового продукту – скибочок сиру з вівсяного молока.
Торік Armored Fresh залучила $23 млн інвестицій, щоб розширити наявну лінійку популярних закусок в американському стилі.
Компанія стверджує, що інноваційний сир має кремову текстуру та чіткий гострий, солоний і горіховий смаки, що асоціюються зі звичайним молочним сиром.
На етапі розробки продукту команда Armored Fresh провела кілька випробувань, щоб створити найбільш досконалий рецепт. Сир з вівсяного молока не містить сої, глютену, молочних продуктів, консервантів або штучних ароматизаторів.
Вівсяні скибочки дебютували в роздрібних магазинах та закладах громадського харчування.
Джерело: agroter.com.ua