Остання новинка від Nestle — це напій на основі гороху під брендом Nesfit, пише The DairyNews.
Компанія зазначає, що «розробляє широкий спектр рослинних альтернатив, які є поживною та смачною заміною молоку без впливу на навколишнє середовище».
В компанії підкреслили, що продукти на основі гороху є пріоритетним напрямом розвитку.
У січні 2020 року компанія запустила в США Nesquik GoodNes, напій на основі вівса і гороху зі смаком Nesquik, який містив на 40% менше цукру порівняно з аналогічними продуктами в цій категорії.
Компанія також пропонує немолочне морозиво Häagen Dazs, вершки на рослинній основі для кави, напої на основі рису і вівса Nesfit у Бразилії, веганський Milo в Австралії, рослинні капучино і лате Nescafé в Європі й Океанії.