Світовий ринок продуктів харчування в 2020 році зросте на 2,2% до $ 9,4 трлн через вплив пандемії COVID-19, повідомляє Fruitnet з посиланням на результати дослідження компанії GlobalData.
За словами Томаса Бреретона, аналітика рітейл-сегменту GlobalData, пандемія змінила підхід споживачів до придбання продуктів харчування як в плані обсягу покупки, так і у виборі каналу її придбання. Число споживачів, які або зменшили кількість прийомів їжі поза домом, або повністю їх припинили, значно зросла. При цьому, за даними GlobalData, 43,3% споживачів у світі заявили, що стали готувати вдома більше.
«COVID-19 також став каталізатором зростання онлайн-продажів продуктів харчування, 28,9% споживачів у світі тепер купують більше цієї продукції онлайн, — додає Т. Бреретон. — Хоча це буде особливо помітно в країнах, де були слабко представлені онлайн-магазини продуктів харчування, але навіть країни з уже розвиненою системою онлайн-торгівлі відчують цей ефект».
Джерело: https://east-fruit.com/